Bergnet

Was de medewerker kundig?
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

E.C. Koster-Pfann

"Fantastisch!" Zeer correcte mensen, vakkundig en bijzonder service gericht.
Zeker bij pech en vooral als je op punt staat mét spoed naar een afspraak te moeten, slaat de paniek toe.
Geen correcte telefoonnummer bij de hand en wie moet je bellen? Altijd de ANWB gehad en nu voor het eerst zaken mét Eurocross International Holding B.V. (?) Wist ik ook niet, want ik heb nooit pech gehad met mijn Peugeot 206, (44295 km)
Via de verzekering Achmea, kwam ik na een gesprek met een zeer rustige en vriendelijke dame bij Bergnet terecht EN zij vertelde dat het ongeveer een half uurtje wachttijd was voordat de hulptroepen ter plaatse kon zijn.
Inderdaad de mensen van Bergnet waren binnen een half uur aanwezig. Mijn auto startte in zijn geheel niet meer. Na onderzoek van de Bergnetmonteurs werd geconcludeerd dat, na meeting, de accu het had begeven. Na het opladen draaide de motor weer, maar gezien de uitdraai van de test adviseerde de monteur direct naar de garage te rijden en de accu te laten vervangen. Echter gezien de tijd, en ik werd toch op mijn afspraak verwacht, bood de monteur van Bergnet de heer Randy Sweekhorst en zijn maatje een nieuwe accu te willen plaatsen, die zij gelukkig bij hen hadden, want dan hoefde ik niet nog eerst naar de garage. Nadat de nieuwe accu met twee jaar garantie was geplaatst, kon ik toch nog op tijd zijn voor de belangrijke afspraak. Beste mensen van Bergnet, hartelijk bedankt voor de fantastische service,
Met vriendelijke groet, Mw. E.C. Koster-Pfann

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Snelle afhandeling, vakbekwame en service gerichte mensen. ZEER ATTENT!

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Doorgaan

Score voor Bergnet: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: Pechhulp Achmea Centraal Beheer