Prepaid opwaarderen telefoon zoon van 12

Je ervaring

ik heb de 1e genomen uit de lijst lync eerder ook gebruikt. tot mijn grote verbazing ben ik binnen 2 minuten 10.45 euro kwijt. Ik betaal via ideaal, krijg een code en vervolgens wil ik deze code inzetten in de mobiel van zoon en geeft een geautomatiseerde dame aan dat de code onjuist ofdanwel al gebruikt is????? Ik mail naar desbetreffende firma. ik hoor niets meer. mail nogmaals want bellen gaat niet??? ik krijg dan een bericht terug dat ze niets kunnen doen en dat ik deze code maar aan iemand anders moet verkopen als de provider de code niet ondersteunt??????? terwijl ik een maand eerder dezelfde telefoon met dezelfde firma de mobiel heb opgewaardeerd. nogmaal dit gemaild. zelfde bericht terug. ze kunnen niets retouneren want ze kunnen zo niet zien of de code niet al is gebruikt.. ik vind dit dus complete oplichting! Alsof ik een code binnen 2 minuten het beltegoed van 20 euro! kan verbruiken .(want dat was waar ze mee hengelde.. 10 euro opwaardeertegoed werd 20 euro!)nogmaals pure oplichting. waar kan ik als consument nu terecht?

Score voor Beltegoed.com: 1/5
Beveel je Beltegoed.com aan? Nee