Egbert

Dacht dat het te vertrouwen was

Je ervaring

Ben nu echt woesr over de wijze waarop beltegoed.nl met zijn klanten omgaat. Nu voor de tweede maal in korte tijd laten ze me weer wachten op codes die al betaald zijn maar zogenaamd handmatig bekeken moeten worden. Vorige keer betrof het telefonische betalingen vanaf mijn privé adres waar ik dagen op heb moeten wachten en nu hetzelfde liefje met betalingen vanaf mijn bedrijf. Er deugt echt niets van de informatie wat op de Website staat. Volgens de acm behoor je te vermelden wat je kunt verwachten als je Iers koopt bij een webwinkel en hier staat alleen binnen 30 seconden je code via sms of email, maar staar niet dat her mogelijk is dat je drie weken moet wachten en er nog zelf actief achteraan moet anders krijg je ze nooit. Vanuit beltegoed.nl komt er heen mail over wat de procedure is. Daar moet je zelf achterkomen. Als je niet reageert of achter je betaalde spullen aangaat ben je het gewoon kwijt. Het is nu drie weken verder en weer moet ik er zelf achteraan, en dat maakt me woest. Ik ben van plan om melding te doen bij de acm of andere instantie. Of ik moet vandaag alsnog krijgen waar ik recht op heb, in dat geval zal ik dan ook alles verwijderen. Als ik vandaag weer niks ontvang dan zorg ik dat iedereen dit te weten krijg via ieder platform wat die mogelijkheid ook biedt om ze te waarschuwen voor deze duistere praktijken

Reactie Beltegoed.com:

Beste klant,
zoals we uit je bericht lezen, heb je je beltegoed niet bij ons (www.beltegoed.com), maar bij onze collega www.beltegoed.nl besteld. Misschien een tip voor de volgende keer: bestel bij ons, wij verlenen goede service!
Het team van beltegoed.com

Score voor Beltegoed.com: 1/5