L. Caubo

Zeer slechte ervaring!!!!!
Jullie moeten de klant de juiste informatie geven.
Bestelling gedaan.
Alle producten waren gewoon leverbaar. Afgelopen zaterdag 25-11 bestelling ontvangen. 2 producten zaten er niet bij, ook geen enkele informatie dat deze NIET meegeleverd waren????
Meteen een mail gestuurd.
Afgelopen maandag 27-11 meteen gebeld met Mirjam om 8.30 uur. Vreemd dat deze producten niet geleverd waren, maar ze werden die maandag meteen verstuurd. Ik had ze nml gisteren 29-11 uiterlijk nodig. Dinsdagmorgen 28-11 weer gebeld of ze konden nakijken of ze verstuurd waren. Oeps....een berichtje van het magazijn dat ze ze maandag niet hadden kunnen verzenden. Ná een telefoontje met het magazijn kreeg ik te horen dat ze die dinsdag 28-11 zeker toegestuurd zouden worden. Op woensdag 29-11 kreeg ik onderstaande mail:

De uitlevering van uw order heeft vertraging opgelopen omdat een van de bestelde artikelen niet direct leverbaar meer bleek te zijn en opnieuw besteld moest worden bij een leverancier.
Wij verwachten 2 x Plastic mini kerstballen groen 12 stuks 3 cm op 06/12 te kunnen versturen. Onze excuses voor het ongemak. Is dit nog op tijd voor u?

Nee natuurlijk is dit niet op tijd!!!!

Weer gebeld.
Kreeg te horen: ja sorry, deze artikelen zijn op dit moment niet leverbaar en zijn opnieuw besteld bij de leverancier. Vreemd dat u deze informatie van mijn collega heeft gekregen, want zij kan deze informatie ook zien.

Ik vind dit echt niet normaal hoe hier met de klant wordt omgegaan.
Communiceer open en eerlijk naar de klant

Zorg dat de voorraad op orde is.
Niet dat je het product wel kunt bestellen, maar NIET op voorraad is.

Communiceer open en eerlijk naar de klant!!

Reactie Bellatio.nl:

Beste klant,
Wij vinden het vervelend dat u niet uw gehele order heeft ontvangen. Wij hebben u een PB gestuurd

Score voor Bellatio.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Kerstballetjes