Beleasy

Mios Media

Voor de tweede keer servicenummer ondergebracht bij Beleasy. Eigen platform laten maken omdat bij een eerste poging het platform van Beleasy niet functioneerde. Tweede servicenummer werkte in eerste instantie niet en pas na 2 weken wel maar niet optimaal. Om een kleine technische aanpassing gevraagd waardoor het wel optimaal zou werken, moet je of een mega bedrag betalen of een 2e optie laten realiseren. 2e optie krijgt Beleasy niet voor elkaar, dus contract opgezegd (eerste maand uiteraard wel betaald). De volgende provider krijgt dit binnen 5 minuten voor elkaar! Krijg je een jaarafrekening waarbij de gemaakte belminuten weliswaar worden verrekend, maar je nog altijd moet bijbetalen. Mailtjes gestuurd dat Beleasy niet kan leveren, en dat ik de belminuten in de maand die ik wel betaald heb, uitbetaald wil hebben. Nooit meer iets gehoord......

Geen (behalve vriendelijk, totdat er een kink in de kabel komt)

Reactie Beleasy:

Beste Mios,
Bedankt voor uw feedback. Het is jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van Beleasy. We doen ons best om aan alle klantwensen tegemoet te komen.
Het is jammer om te horen dat al onze pogingen om een koppeling met uw externe provider te realiseren niet door u zijn gewaardeerd.
Daar zullen wij lering uit trekken. De volgende keer zullen we dat beter doen.
Als u niet tevreden bent over de afhandeling van onze samenwerking verzoek ik u om offline contact met ons op te nemen zodat we voor een passende oplossing kunnen zorgen.

Score voor Beleasy: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Zeg ik liever niet