Beixo

Ik ben uiterst tevreden met mijn hippe Pyora! Ik forens er met veel plezier mee. Het is een heel erg snel fietsje dat veel bijkijks krijgt. Het automatische versnellingssysteem is fijn in gebruik en het scheelt dat er een draadje minder loopt (en kapot zou kunnen gaan in de trein). Het enige waar ik soms nog mee worstel is het systeem van het dubbele veiligheidspalletje aan zowel frame als stuur; het kleine palletje krijg ik niet altijd meteen los. Ook is het pakket opgevouwen net wat minder handzaam in de trein dan ik hoopte (hoewel wel erg klein ivm andere vouwfietsen), maar dat kan ook aan mijn onervarenheid met vouwfietsen liggen.
Ik vond het fijn verschillende fietsen te kunnen uitproberen in De Bilt, waar de verkoper in alle eerlijkheid de voors en tegens uit de doeken deed.

Heel vriendelijk contact, serieus genomen als klant, zonder het idee verkoperspraat voorgeschoteld te krijgen.

Website: er mag duidelijker op de website dat de Pyora zo'n fijn automatisch versnellingssysteem heeft, wat een kwetsbaar draadje scheelt

Score voor Beixo: 4.5/5
Zou u dit product aanbevelen? Ja
Pyora vouwfiets