Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

Geert

Hebben 2 van deze beixo compact fietsjes. In het verleden namen we ook vouwfietsen mee op vakantie. Wil namelijk geen fietsen op de caravan vervoeren. Vouwfietsen kunnen in de auto . Dus vervoer is niet afhankelijk van rek op de auto. Maar dat was best een gezeur. Voornamelijk door de kettingen. Moesten altijd in een hoes. Dus nu een cardan. Schoon, zo goed al onderhouds vrij. Binnen 5 minuten in de auto of er weer uit. En nu met de elektra motor..Wat een kracht. Ik heb er nu 200 kilometer in Frankrijk opzitten. Heuvels, dalen, klimmen, grindwegen, weilanden ( jawel, kwestie van verkeerd kaart lezen). Maakt allemaal niet uit.Ze ploegen overal door. En dan het materiaal: degelijk, aluminium, roestvrij, sterkte lak. In 1 woord klasse. Oke, hij is niet goedkoop, maar je ziet het er wel aan af. Met het klimmen en dalen kunnen we ong. 55 minuten rijden met de grote accu. Daar bij moet er echt gewrkt worden door de motor. Ben dus zeer tevreden over de fietsjes. Een puntje: de motoren maken best wel geluid. Niet hinderlijk maar wel duidelijk aanwezig. Daarbij zit er tussen de 2 fietsen ook nog verschil in het geluid. Gaan na de vakantie even terug.

Service en uitleg . Maar eigenlijk koopt het product zich zelf.

Ruimte tuusen bagagedrager en accu iets vergroten, zodat fietstassen er wat gemakkelijker op en af kunnen.

Score voor Beixo: 4/5
Zou u dit product aanbevelen? Ja
Beixo compact.