van Foeken

Ik heb contact gezocht in de tijd dat Allard Westra ongedierte bestrijding nog voor Traas werkte. De uitleg was perfect en gaf aan dat hij geen garantie gaf zoals Rentokil dat wel doet voor een iets hoger bedrag.. Volgens Allard was en is dat totaal niet nodig want na 1 behandeling en hooguit 2 moest het klaar zijn. Dus niet. Het was volgens hem ook helemaal geen grote plaag of zo en verbaasde zich steeds dat het niet over ging. Na 5 of 6 keer hem steeds de kans te hebben gegeven heb ik het opgegeven en hem niet meer gebeld. Na eerst 900 te hebben betaald voor 2 ruimtes en daarna is het bij 1 ruimte gebleven, bleven de kosten dus doorgaan van rond de 400 per keer. Al met al zo'n 2000 achterop en probleem niet opgelost. Uiteindelijk heeft een ander bedrijf het wel direct opgelost. Is als bedrijf snel bereikbaar maar persoonlijk is hij traag in nakomen van afspraken. Ik had persoonlijk als bedrijf na 3 keer gezegd "nu wil ik het eerst gedaan hebben zodat het over is en dan maak ik daar nog wel een prijsje voor" Maar elke keer rond de 3 a 4 honderd cashen en nog niet over, vind ik niet zoals het hoort.

Ik had last van

bedwantsen

Ben je een particuliere of zakelijke klant?

Zakelijk

Woonplaats