Mona

Een top-ervaring met AVL Ongediertebestrijding. Een ontzettend vriendelijke en ervaren man, Ton van Leur, reageerde direct op mijn oproep om hulp via beestjeskwijt.nl. Hij was op tijd, stelde mij gerust, vertelde mij om wat voor type rat het ging, had duidelijk kennis van zaken, hoe ze in- en uit de woning konden komen. Hij heeft op die plekken zakjes met gif geplaatst en onderhield daarna contact met mij over hoe het ging en bleef me ook geruststellen. Na een week was er in elk geval een rat dood, te merken aan de ontbindingsgeur, maar bleek het om een nest te gaan. Daar ik ze ook nog steeds hoorde lopen op het plafond. Hij kwam opnieuw langs (dit kostte mij niks extra) en heeft dubbel gif geplaatst. Dit bleek afdoende voor het gehele nest ratten. Het is nu weer stil en rattenvrij in huis. Hij is bijna 24/7 bereikbaar en doet echt zijn best om het voor je op te lossen, en hij loste het probleem ook op. Een man met veel ervaring en verstand van zaken. Ik kan AVL Ongediertebestrijding bij iedereen aanbevelen.

Ik had last van

ratten