Hendriks

Hier was ik met een bedrijf uitje om hier te gaan uit eten.
Ik was hier binnen met nog aantal collega's en had een gevoel ,dat ik in een ruimte stond voor 25 man en wij waren ongeveer met 50 man. Dus schouder tegen schouder. Na een paar biertjes van 1 soort Hein- (verteld was dat er vele soorten waren) gingen we aan tafel (netjes uit gedrukt) Het was soort barkrukken dans (te weinig barkrukken) ,ik en nog wat collega's moesten staan. Ik stond achter een collega die aan de tafel zat.Deze tafel stond met een kant tegen een muur aan. Deze tafel was een mooie tafel voor vier man maar er zaten acht man aan, schouder aan schouder. Er kwam een plank van hout (lengte 1 meter en breed 20 cm) met vlees, brood en groente aan, en werd midden op de tafel gezet.
Klein ben ik niet, maar om wat eten met handen te pakken lukte mij niet. Opschep vork of lepel was aan deze tafel niet aanwezig en een boord had ik niet te pakken kunnen krijgen. Toen ik een tweede poging voor eten deed was de plank leeg.
Dus de eerste ronde ging mij voorbij en een collega die naast mij stond (niets). Voor de tweede ronde hebben (ik had al 10 uur niet gegeten) hebben wij om een staand tafel gevraagd nog een beetje fatsoenlijk te kunnen eten . Toen het wat duurde sprak een van de bediening aan, die weer met een plank eten aan kwam, Ik vroeg aan hem of we nog een staan- tafel kregen of ik naar de buren moest. Het antwoordt was "als je het niet bevalt dan rot je maar op".
De stoom kwam uit mijn oren en ik hiel me goed in en ben toen een rondje Utrecht gaan wandelen. Alweer niks gegeten.
De beleving was als een varken uit een trog te eten met alle hygiëne van dien.
Voorbeeld ; houtenplank waar vleessappen op komt mag volgens mij niet gebruikt worden, omdat deze zeer moeilijk schoon is te maken.
Opscheplepel of vork voldoende aanwezig zodat ik niet hoef te vrezen hoe schoon mijn buurmans handen zijn.
De geëmailleerde boorden waar scherven van afzijn, goed voor een maag perforatie.
Gewoon stoelen gebruiken dan smalle barkrukken dan hoef je niet schouder aan schouder te zitten.(beestenboel)

Score voor Beers & Barrels Utrecht Harbour: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man