Gerard Wiegmans

Nou Mijn ervaring met uw bedrijf is niet zo best u hebt mij voor 3 Beerens mouwloze shirts maat XXXL het lieve bedrag van 54,10 euro laten betalen , ook had mijn vrouw 2 precies dezelfde shirts bij een ander bedrijf ( winkel) besteld hier in de buurt en hiervoor betaalde zij 19,90 dus voor 2 shirts .
dit is 9,95 euro per stuk. Bij uw bedrijf betaal ik 18,03 euro per stuk dat is bijna 2 keer zoveel dan bij een gewone reguliere winkel.
Ik voel mij dan ook aardig genomen en ik verwacht dan ook van u dat u deze prijsverschillen compenseert.
Totdat ik niet schadeloos ben gesteld zal ik dan ook voor uw bedrijf GEEN RECLAME maken.
Mijn ervaring met uw bedrijf is ronduit tot nu toe SLECHT
Deze transactie heeft plaatsgevonden op 12 juli 2022

groeten Gerard Wiegmans

Talloze

Reactie Beerenonderkleding.nl:

Geachte fam Wiegmans, BeerenONDERKLEDING is het NIET eens met u ingevulde review over uw aankoop en telefonische reactie. De mouwloze shirts M3000 zwart in maat 3XL kosten bij beerenONDERKLEDING p.st € 15,75.
U heeft 3 st besteld is dus 3 x € 15,75 = € 47,25.De bijkomende verzendkosten bedragen € 6,85 ( Gratis verzenden vanaf € 50,00).
De door u aangeven verkooppr van  € 9,95 wat u betaald heeft in een winkel in uw woonplaats kan niet juist zijn na de prijsverhogingen. De fabrikant Beeren Bodywear heeft namelijk de afgelopen 7 mnd 2x prijsverhogingen door gevoerd, De laatste verhoging j.l. mei 2022 was deze verhoging zelfs 20 %.
U geeft aan dat u zich aardig genomen voelt, maar BeerenONDERKLEDING voelt zich ook genomen door de gehanteerde verkoopprijs van  € 9,95 voor de mouwloze shirts door de winkel in uw woonplaats.
U ontvangt nog een persoonlijk mail van beerenONDERKLEDING. Met vriendelijke groet, Pierre Coenen/beerenONDERKLEDING.

Score voor Beerenonderkleding.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee