Anita

Duidelijk, makkelijk zoeken. Beschikbaarheid ontbreekt helaas vaak.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Het is makkelijke zoeken, duidelijke omschrijving en goede foto’s. Helaas is vaak niet te zien of er een kamer beschikbaar is.
Dan moet dit per mail worden aangevraagd en heel vaak is er dan niks vrij. Kost veel wachttijd. Als de beschikbaarheid meteen zichtbaar was, zou dat het zoeken enorm verbeteren.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Anita,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Romy - Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: