Conny

Geen zekerheid.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik had een reserveringsaanvraag gedaan voor een B&B in de ochtend. Er is daarop pas laat in de avond gereageerd waardoor ik die mail pas in de loop van de volgende dag zag. Toen ik de reservering uiteindelijk definitief wilde maken kreeg ik een mailtje dat de kamer al verhuurd was.
Deze manier van reserveren is veel te omslachtig en voor mij als klant was het niet duidelijk dat de kamer niet voor mij werd vrijgehouden tot mijn reactie.
Wij komen van ver naar de omgeving van de betreffende B&B voor een uitvaart van een familielid en alles daaromheen. Nu moet ik op de allerlaatste nipper nogmaals op zoek naar een slaapplaats. Heel vervelend!
Er moeten blijkbaar 4 mails over en weer gestuurd worden voordat je reservering eens definitief is. Tot de laatste mail heb je geen zekerheid dus.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Conny,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Op Bedandbreakfast.nl werken we met vrijblijvende reserveringsaanvragen. Als u het fijner vindt om direct te kunnen reserveren, dan kunt u wellicht eens op Bedandbreakfast.eu kijken. Hierop vindt u ook mooie accommodaties in Nederland, welke u wel direct kunt boeken en betalen. U hoeft dan geen reactie van de eigenaar meer af te wachten. U kunt de accommodaties herkennen aan het groene pasje rechtsboven in het hoekje van de foto.
Alvast vriendelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: