Sabine Christianen

Niet kloppende beschikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik ben gisteren bezig geweest om wegens tussen loon op zand en Etten Leur een bed&breakfast te vonden voor vannacht van 17 op 18-8.
Ik heb er maar liefst 8 geprobeerd, welke allemaal beschikbaar zouden zijn, maar in de praktijk allen niet.
Blijkbaar hebben deze eigenaren ook een ander medium waarmee ze klanten binnen halen en daardoor de beschikbaarheid op de bedandbreakfast.nl niet klopt.
Wanneer u meer namen wilt, kan ik die met u delen. Wellicht handig om hier de eigenaren op aan te spreken

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste mevrouw Christianen,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u meerdere keren te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Het team van Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: