Ruud Wouters

Beschikbaarheidsdata onjuist

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik probeerde een B&B in Rotterdam te zoeken. Op de gewenste data vond ik er een zestal. Ik heb deze allemaal benaderd, via een formulier (dat ik zes keer moest invullen......). Van drie B&B eigenaren kreeg ik pas na een herinnering antwoord. Van een helemaal niets. Maar wat het vervelendste was: er was geen een B&B beschikbaar op deze data, terwijl de website dit zeker wel suggereert. Het lijkt me dat jullie dit zelf ook graag willen verbeteren.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste meneer Wouters,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfasts en pas na een herinnering antwoord kreeg. Normaliter reageren B&B-eigenaren binnen 24 uur. Daarnaast hebben deze B&B-eigenaren blijkbaar hun beschikbaarheidskalenders niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit ontzettend vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaren om hen dit uit te leggen en hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B's u deze ervaring gehad heeft?
Alvast vriendelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: