8.2/10
Kwaliteit van de producten

Bebo parket

Prima, super vriendelijke ontvangst

Sandry Pekkeriet

Zeer goede service. De medewerkers zijn erg klant gericht en ze hebben goede en mooie vloeren.

Rogier Lammertink

Perfect

Beste Rogier,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Rogier,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

John Visser

Hele fijne winkel. Veel keus, je wordt goed ontvangen en denken echt met je mee. Dikke aanrader!!

Beste John,
Beste John,

Lvz

Super service! Eten en drinken bij aankomst en een mooie prijs

Beste klant,
Beste klant,

Hofs

Site niet helemaal duidelijk.

Beste Inge,
Beste Inge,

Naomi Pinkster

Goed en snel geholpen! bedankt voor de mooie en vooral betaalbare vloer

Beste Naomi,
Beste Naomi,

Tom

Erg aardig ontvangen. En goed geholpen.

Aniela Keizer

We zijn fijn geholpen en ze zijn erg flexibel

Beste Aniela,
Beste Aniela,