8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Hofs

Site niet helemaal duidelijk.

Beste Inge,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Inge,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Naomi Pinkster

Goed en snel geholpen! bedankt voor de mooie en vooral betaalbare vloer

Beste Naomi,
Beste Naomi,

Tom

Erg aardig ontvangen. En goed geholpen.

Aniela Keizer

We zijn fijn geholpen en ze zijn erg flexibel

Beste Aniela,
Beste Aniela,

Monique Horst

Prima ontvangst

Hilda

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Hudsonbouw

Super goed !

Beste Kevin,
Beste Kevin,

Tran, Nail bar Enschede

Ervaring is goed, personeel erg vriendelijk. Je wordt snel en goed geholpen, er wordt samen met je gekeken en geadviseerd welke kleuren er passen bij bij elk stijl, wat ook erg fijn is. Kwaliteit en... Ervaring is goed, personeel erg vriendelijk. Je wordt snel en goed geholpen, er wordt samen met je gekeken en geadviseerd welke kleuren er passen bij bij elk stijl, wat ook erg fijn is. Kwaliteit en prijs verhouding is goed. En goed handelbaar in overleg bij grotere aankoop. Al met al erg tevreden. Aan de site mag misschien iets meer uitgelegd en uitgewerkt worden, ook was er niet heel duidelijk of het incl of excl btw is.

Mw. Putto

Super service.

Donders

Goede hulp heel vriendelijk en lekkere koffie en broodjes en soep gratis