Beauty Unlimited Amsterdam

Beauty Unlimited Amsterdam Ook benieuwd naar feedback over de webshop Beauty Unlimited Amsterdam? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company283
9.5/10
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Beauty Unlimited Amsterdam met 9.5/10. Gebaseerd op 283 ervaringen.
Ontvangst
Uitstraling salon

Beoordeling

Beauty Unlimited Amsterdam 1 beoordeling
Uitstekend (10/10)

Itty Anne, heeft me geweldig geholpen en ze was erg enthousiast om mij huid te gaan verbeteren in de toekomst. Dit heeft me meteen vertrouwen gegeven dat ik producten en een kuur heb gekocht.
Ik kan nu niet zeggen dat de RF behandeling veel verschil heeft gemaakt, ik zie eigenlijk geen verschil in mijn gezicht. Ik hoop dat dit verschil zichtbaar is in de volgende behandelingen die ik geboekt heb.
Ik heb veel last van spanningshoofdpijn en in mijn voorhoofd. Wellicht hebben jullie hier ook kennis van, wat hier de oplossing voor zou kunnne zijn?

Itty Anne, wist veel over de huisje en is rustig en enthousiast

Dat kan ik nu niet zeggen na een behandeling.
Ik zie er naar uit dat mijn huid verbeterd wordt door jullie kennis en ervaring.

Score voor Beauty Unlimited Amsterdam: 5/5
Beveelt u de salon aan?Ja
Geslacht:vrouw
Leeftijd:39
Welke behandeling heeft u gehad? :RF , wordt je naam gepubliceerd op de website of a...

Itty anne, heeft me geweldig geholpen en ze was erg enthousiast om mij huid te gaan verbeteren in de toekomst. dit heeft me meteen vertrouwen gegeven dat ik producten en een kuur heb gekocht..
ik kan nu niet zeggen dat de rf behandeling veel verschil heeft gemaakt, ik zie eigenlijk geen verschil in mijn gezicht. ik hoop dat dit verschil zichtbaar is in de volgende behandelingen die ik geboekt heb..
ik heb veel last van spanningshoofdpijn en in mijn voorhoofd. wellicht hebben jullie hier ook kennis van, wat hier de oplossing voor zou kunnne zijn?.

Bedrijfsinformatie

Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam, de schoonheidsspecialist in Amsterdam Zuid (Rivierenbuurt/de Pijp). Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam is 20 jaar gespecialiseerd in gezichtsbehandelingen voor huidverbetering zoals de Microdermabrasie en Mesotherapie. Ook voor huidverjonging en anti-aging of een ontspannende gezichtsbehandeling zit u bij ons goed. Schoonheidssalon Beauty Unlimited Amsterdam een compleet concept in Amsterdam Zuid! Kom langs voor een massage, pedicure, permane
Adres
Schipbeekstraat 11