Deskundigheid
Behandeling

Mariam

Ik kwam eind augustus terug van vakantie , ik had toen een hele erge allergie gekregen op mijn gezicht ,dus ging ik daarvoor naar een schoonheidspecialist (geen beautyunlimitedamsterdam) en die raadde mij aan voor een fruitzuur peeling te doen .. en in herinner mij dat het in die week 30-32 graden was hier in Nederland . Dus ik had die peeling gedaan, en tot mijn schrik toen ik eenmaal thuis aankwam hoe erg mijn gezicht was veranderd , ik had overal bruine en rode vlekken , ik belde mevrouw op en vertelde wat er was met mijn gezicht. Die zei tegen mij ; je moet elke dag je gezicht scrubben , argan olie smeren en een spf ! Ik deed dat , weken gingen voorbij en mijn gezicht was zo veranderd , ik kreeg alleen maar puisten , had een super grote vlek boven mijn lip door die fruitzuurpeeling . Dus ik was eerlijk gezegd heel bang om naar een andere schoonheidsspecialiste te gaan. Maar dat vlekje boven mijn lip werd steeds donkerder , dat mensen zelfs dachten dat het een stift afdruk is ... Ik ging dus opzoek naar een goed betrouwbare schoonheidssalon , en ik kwam terecht bij beautyunlimited . Ik maakte daar gelijk een afspraak , eenmaal daar aangekomen , ze boden mij bij aankomst wat te drinken , super vriendelijk. Voor we begonnen met de behandeling , had ik eerst alles aan de schoonheidsspecialiste uitgelegd en die gaf me goede tips , en vertelde me wat er mis is gegaan met mijn vorige behandeling bij die ene schoonheidssalon. Ik ben in totaal 2 keer geweest voor een behandeling ( microdermabrasie) en na de 1e keer was mijn vlek een soort van weg !! Dus toen ik voor de 2e keer ging , ging ik super blij naar hen toe ! En ja hoor na de 2e behandeling met 2 weken was mijn vlekje HE LE MAAL weg !! Ik heb een top ervaring met deze beautysalon !

Score voor Beauty Unlimited Amsterdam: 5/5
Beveelt u de salon aan? Ja
Welke behandeling heeft u gehad?: Microdermabrasie