Deskundigheid
Behandeling

Amira Zinbioui

Mijn ervaring bij beauty unlimited ? Top ! Het begint allemaal bij de ontvangst, er word altijd netjes gevraagd of ik wat wil drinken. En mijn jas word vervolgens opgehangen en daar begint mijn luxe verwen uurtje!

Aan het begin van de behandeling vertel ik wat mijn ergernissen zijn aan mijn gezicht en wat ik graag verandert zou willen hebben. Er word altijd aandachtig naar mij geluisterd en daar ben ik super blij mee. Aangezien ik bij meerdere salons ben geweest maar helaas zonder resultaat !

Zoals ik bij de eerste keer aangaf wou ik mijn huid zo snel mogelijk herstellen ivm mijn bruiloft in de zomer. En ik ben nu 6 behandelingen verder en ben nu al super tevreden !! En over de producten ? Ik gebruik ze dagelijks en kan niet meer zonder ! En zeker in samenwerking met de make-up die ik bij jullie gekocht heb van youngblood waauw waauw wauwww !! Nog nooit gedacht dat er zo een wonder kon bestaan ! Een droom die uit is gekomen haha.

Over de uitstraling van de salon. Zo netjes en modern ingericht. Ik heb zelf een paar inspiraties opgedaan voor in mijn woning. En het belangrijkste om niet te vergeten het is super schoon !! Elke keer dat ik er kom.

De dames die er werken 1 voor 1 zien ze er elke keer super netjes en verzorgd uit! Mijn complimenten.

Mvg, Amira

Score voor Beauty Unlimited Amsterdam: 5/5
Beveelt u de salon aan? Ja
Welke behandeling heeft u gehad?: Acne behandeling Medik8 Dieptereiniging