Ronny

31 mei 2018 schoenen besteld met de levertijd 1-4 dagen.
omdat deze na een week nog steeds niet geleverd waren en de status nog op wachten op verzending stond contact opgenomen via het ticket systeem.
hierop kreeg ik de volgende dag een telefoontje dat ze besteld waren, maar ze nog niet binnen waren.... dat kan ….
vervolgens werd met mij de afspraak gemaakt de volgende dat terug te bellen om uit te zoeken hoe en waarom ze er nog niet waren.

na twee dagen niets gehoord te hebben zelf maar weer contact gezocht via ticket systeem omdat ze ook hier bevestigd hadden dat ze me de volgende dag zouden bellen, hierin ook verwezen in het ticket.
wederom werd ik een dag later gebeld en bleek dat de schoenen welke ik besteld had niet standaard in hun voorraad aanwezig waren en deze dus altijd besteld moesten worden wat normaal 4 dagen duurde volgens medewerker. maar er zou iets mis gegaan zijn bij de leverancier, daarom had ik ze na 8 dagen nog niet binnen.
hierop heb ik geadviseerd om de site aan te passen omdat ze standaard niet binnen de termijn kunnen leveren van 1-4 dagen immers duurt het bestellen voor hun al minimaal 4 dagen en dan moeten ze nog naar de klant , hierop aangegeven de termijn te verlengen naar 5-10 dagen. vonden ze een goed idee maar er is nog niets mee gedaan staat nog steeds zo …

er werd weer een afspraak gemaakt dat ze de volgende dag zouden bellen met de status van de bestelling, nadat ze dit uitgezocht hadden. er werd inderdaad de volgende dag gebeld, maar omdat ik aan het werk was kon ik niet opnemen, hun hebben dan ook volgens afspraak een sms bericht verzonden. Hierin stond te lezen dat ze maandags verzonden zouden worden vanuit de leverancier (wat weer 4 dagen duurde ) uiteindelijk had ik de schoenen (afgelopen) zaterdag in huis
dus in plaats van levertijd 1-4 dagen was het inmiddels 16 dagen geworden.
ik had graag gezien dat ze een compensatie zouden doen al was het maar een extra paar veters bij wijze van maar niets van dit zoals ik al zei staan de schoenen nog steeds op 1-4 dagen levertijd terwijl ze weten dat dit never nooit haalbaar is omdat ze ze zelf altijd moeten bestellen en dat al 4 dagen duurt.
kortom vind ik dit een gemiste kans en zal ik dan ook BD store niet aanbevelen en sterker nog geen bestelling meer plaatsen ik ga dan liever een deurtje verder beetje jammer dit allemaal …..

Reactie bdstore.com:

Beste Ronny,
Wij hebben afgelopen week het laatste contact gehad. Allereerst ben ik blij dat u de schoenen eindelijk ontvangen heeft. U heeft er lang genoeg op moeten wachten, helaas. De levertijd op de site moet veranderd worden en dit is reeds door gekoppeld naar de betreffende afdeling.
Met betrekking tot een eventuele compensatie;
Zoals ik aangaf in ons telefoongesprek, nam ik de verdere afwikkeling voor mijn rekening. Nadat uw schoen binnenkwam is deze gelijk door de collega ingepakt om verzonden te worden, in verband met uw lange wachttijd. Zodoende is het toch langs mij geschoten en is er een wandelsokkenbundel, die we erbij willen doen, op de plank blijven liggen.
Deze gaan vandaag nog met de post mee. Ik hoop dan ook dat ons laatste contact u in elk geval voldoende informeerde en u eindelijk kunt gaat genieten van uw aankoop.
Nogmaals, excuses voor de late levering en hopelijk mogen we u in de toekomst weer van dienst zijn.
Adil

Score voor bdstore.com: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Magnum stealthforce 6.0 ctcp