Tent gekochtop 8-8 ( Kampa brean4 air). Eerst gebeld over de staat van het product. Ik wil geen demo-model. Men zegt: Nieuw, op voorraad. Bij levering blijkt het om een demo te gaan. Beschadigd en verbleekt. Navraag gedaan. Tent blijkt 2 maanden buiten op betonnen ondergrond te hebben gestaan. bd-personeel biedt excuses aan. Nu geen nieuwe tent meer op voorraad. Retour-verzendkosten worden vergoed door bd. Product op 10 aug. teruggestuurd. 11-8 aangekomen bij bd. Nog een excuusmail gekregen en dat het bedrag + verzendkosten zullen worden overgemaakt. op 15-8 nog geen geld teruggekregen. Ik wacht erop!

snelle verzending

Reactie bdstore.com:

Beste, spijtig om te horen dat het zo gelopen is. Miscommunicatie intern ligt hieraan ten grondslag, wat natuurlijk geen excuus is. Uiteraard is het aankoopbedrag en gemaakte kosten aan u teruggestort. Reden dat het enkele dagen duurt, is dat aankoopbedragen enerzijds en terug stortingen anderzijds, via een derden rekening gaan. Dit ter bescherming van beide partijen en zeer gebruikelijk in financiële transacties.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak

Score voor bdstore.com: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
kampa brean 4 air