Klantvriendelijkheid & reactiesnelheid
Kwaliteit van de geleverde producten

Sjaak Kerkhof

Twee keer eerder besteld omdat zij de enige waren die thuis bezorgden. Na 2x kritische opmerkingen van de deelnemers van de BBQ en dat bestelling via actiecode, na betaald te hebben, éénzijdig werd teruggedraaid, geeft voor mij aan dan BBQthuisbezorgd een onbetrouwbare leverancier is.

Sterke punten:

Ze plaatsten acties en wanneer je via de site voor en actie besteld, krijg je te horen dat de actie niet meer geldig is. Dit terwijl de actiecode werkte en betaald was. Alle 32 deelnemers van het evenement waren uitgenodigd, begroting was opgesteld etc.

Dan ook nog twee keer eerder net een 6je gehaald voor de kwaliteit, is genoeg voor mij om niet meer hier te bestellen.

Reactie BBQthuisbezorgd:

Beste heer Kerkhof,
Bedankt voor uw review.
In ons mailcontact gaf u ons aan, dat u ons bij de 2 eerdere door u geplaatste bestellingen sowieso ***** had gegeven.
Als het deze 2 keren slecht was geweest, dan lijkt het mij sterk dat u nu weer wilt bestellen.
Tevens waren wij op dat moment niet de enige thuis leverancier.
We respecteren uw mening, maar het verbaasd ons ten zeerste dat u ons -door onvrede- op deze manier zwart wilt maken middels deze review.
De vorige week door u gebruikte kortingscode is allang verlopen helaas, waardoor deze korting niet meer geldig is.
U heeft ons een email gestuurd met de voorwaarden van deze actie van de maand NOVEMBER 2018, waarbij u per ongeluk het laatste zinnetje waarin stond: 'Wees er snel bij, want op=op' was vergeten mee te plakken...
Nogmaals oprecht bedankt voor uw review meneer Kerkhof.
Een fijne dag gewenst.
Met vriendelijke groeten,