Klantvriendelijkheid & reactiesnelheid
Kwaliteit van de geleverde producten

Groeneweg Lucky divers

Prima volgens afspraak
belachelijke verzendkosten 16.95 + 6.95 voor de avond
waarom geen vak met verbeter punten, als je naar pagina 2 gaat kan je niets meer invullen
te weinig brood te weinig saté saus te veel overige sauzen
geen kruidenboter

Sterke punten:

zag er netjes uit
goed verpakt goede kwaliteit

Reactie BBQthuisbezorgd:

Hallo Hugo,
Dankjewel voor je mailtje.
Alle pakketten welke wij aanbieden bieden wij zeer nauwkeurig (100% duidelijk) aan op onze website. Dit willen wij ook graag om teleurstellingen achteraf te voorkomen.
We zetten niet voor niets helder en transparant bij IEDER pakket in onze webshop:
"De door ons samengestelde menu’s zijn gebaseerd op gemiddelde consumptie per persoon.
We adviseren u het volgende met klem: Ga na of het door u gekozen menu voldoende bevat voor u en uw gezelschap voordat u de bestelling plaatst. U kunt snel en eenvoudig producten bijbestellen om eventuele tekorten te voorkomen."
Kruidenboter leveren wij nooit mee, omdat wij je ipv daarvan ons pareltje de huisgemaaktekaas/kruidendip leveren zoals besteld.
Je spreekt over verzendkosten van €16,95.
Voor pakketten boven €85,- in onze webshop is de bezorging binnen Nederland geheel gratis!
Jij hebt meegedaan aan een veiling, waarbij andere voorwaarden gelden, maar waarbij je doorgaans -zelfs inclusief de €15,95 (dus geen €16,95) bezorg- èn verpakkingskosten- heel veel goedkoper uit bent geweest dan wanneer je regulier bij ons besteld hebt.
Vergeet ajb niet dat we met voedsel te maken hebben. Om voedsel verantwoord bij onze klanten te mogen afleveren, daar hangt helaas een behoorlijk kostenplaatje aan.
Ik adviseer je om een volgende keer rechtstreeks bij ons te bestellen, opdat je geen bezorgkosten hoeft te betalen.
Mocht je weer een bestelling geplaatst hebben, herinner ons via een reply op de bevestiging van die bestelling eventjes hieraan, zodat we hier iets mee kunnen voor jullie.
Geen probleem!
Nogmaals dankjewel voor je review Hugo en graag tot een volgende keer.
Groeten,
Michael