Marlou

Makkelijk te vinden via google, biedt verschillende pakketen aan. Prima prijs-kwaliteit. Contact opnemen was wat moeizaam, niet heel vriendelijk te woord gestaan. Ik heb meerdere malen contact opgenomen, het leek of ze geen tijd hadden om de telefoon op te nemen en mijn vragen te beantwoorden. Dit veelal mbt glutenvrij eten, hierin missen ze duidelijk nog kennis. Ze bieden de pakketten aan, doen lastig over het vergeven van ingredienten informatie, er kon geen extra bbq geregeld worden om kruisbesmetting te voorkomen "de bbq is groot genoeg". Helaas werkt dit niet zo. Er zou geen glutenvrij brood bij zitten, deze zat er uiteindelijk wel bij maar was bedorven.

Vlees van goede kwaliteit. Kwamen op de afgesproken tijd. Makkelijk online te bestellen, overzichtelijke website.

Betere informatie verstrekken mbt allergeen pakketten. Heel fijn dat jullie dit aanbieden, weet dan ook waar je daadwerkelijk over praat. Voelde mij niet serieus genomen hierin. Zie ook graag met de levering een ingredientenlijst en een houdbaarsheidsdatum van de producten die geleverd werden. Chat via de site is waardeloos. Meerdere malen geprobeerd ook mail achter gelaten en geen reactie op gekregen. Prima als je de optie aanbiedt op je site, maar doe er dan ook wat mee of haal deze eraf.

Score voor BBQenzo.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
BBQ pakket glutenvrij & halal