We bestelden een tafel voor onze medium green egg.
Dit gebeurde net na de verlofperiode. Enkele dagen nadat we de bestelling online uitvoerden kregen we telefoon dat de leveringstermijn langer zou zijn dan als vermeld op de website. Dit door de binnen gelopen bestellingen tijdens het verlof.
Na een maand nam ikzelf opnieuw contact op om te polsen wanneer de levering zou plaats vinden. Vanaf dan werd ik op regelmatige basis op de hoogte gehouden van mijn bestelling. De levering gebeurde 6 weken na mijn bestelling (op de site stond 7-10 werkdagen). De persoon hielp mee de green egg in de tafel te plaatsen. Tot nu toe ben ik tevreden over de tafel al had ik meer verwacht van de afwerking (gaten van schroeven zijn nog zichtbaar, sommige planken van het hout leken precies of ze van een bouwwerf kwamen)

Regelmatig werd ik op de hoogte gehouden van de voorziene leverdatum. De leverancier was tijdig op de afspraak ondanks hij al serieuze afstanden had afgelegd. Hij hielp met de egg in de tafel te plaatsen.

Levertermijn was langer dan op de site vermeld. Mijn volle begrip voor de vakantieperiode maar 6 weken ipv 10 dagen is een groot verschil.

Score voor BBQ Green Egg Store: 3.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Medium tafel steigerhout