El

Ik sport nu zo'n 5 jaar bij BBB en ik heb het altijd ervaren als een fijne plek om te sporten.
Er zijn in die tijd veel coaches langsgekomen, maar er is er altijd wel 1 (of 2) met wie je een speciale band hebt en die je extra in de gaten houdt. Zo voel je je altijd gezien en weet je dat ze om je geven.
Mijn enige punt van verbetering zou zijn dat de groepslessen veelal worden gegeven op tijdstippen waarop veel mensen aan het werk zijn. Mijn favo lesje (triple shape) werd altijd op vrijdag gegeven om 19 uur, maar nu alleen nog op dinsdag om 18.30 uur. Als werkend persoon met een baan die reistijd vergt (plus geen 9-17 werktijden) is dat tijdstip onmogelijk voor me. Maar ik mis de les wel!

Wat zijn volgens jou sterke punten van bbb health boutique?

Persoonlijke begeleiding, sporten op afspraak (geen excuus om niet te komen) en een fijne sfeer.

Heb je nog verbeterpunten of tips voor bbb health boutique?

Bij het maken van ekening houden met het feit dat veel leden een baan hebben en reistijd van of naar die baan.
Openingstijden in het weekend zouden wat mij betreft best wat ruimer kunnen (hoewel ik natuurlijk snap dat mensen ook recht hebben op weekend).

Score voor bbb health boutique: 4/5
Zou jij bbb health boutique aanbevelen? Ja
Geslacht: vrouw