Dave

Twee weken geleden zagen wij een mooie tafel op de site bauhauschairs.nl. Omdat er een redelijk lange levertijd bij dit artikel stond en wij de tafel in verband met een verhuizing eerder nodig hadden, heb ik telefonisch contact gehad om te kijken of deze levertijd klopte. Daar gaf men mij aan dat de levertijd langer was vanwege een week vakantie (dit was afgelopen week) en dat de tafel, wanneer ik die dag (11 oktober) zou bestellen, op maandag 21-10 binnen zou komen en dezelfde week geleverd. Dit zou precies goed uitkomen. Dus de bestelling geplaatst. Dezelfde avond nog was de site bijgewerkt dat op alle artikelen, vanwege de vakantie, 5% korting zou gelden. Het was al jammer dat men dat niet vermeld had, maar dat was tot daar aan toe. Vandaag contact gezocht over de levering van de tafel en daar werd medegedeeld dat er sprake was geweest van miscommunicatie en dat de tafel pas volgende week geleverd kon worden. De bestelling die ik had geplaatst, had sowieso niet mee gekund omdat de leverancier de zending al definitief had gemaakt. De levering zou dus pas komende vrijdag binnenkomen en volgende week maandag geleverd. Allerlei pogingen om een alternatief te bedenken (bijvoorbeeld komende zaterdag of vrijdag leveren) leidden tot excuses dat het allemaal niet mogelijk was. Er werd geen enkele poging gedaan om mee te denken met onze situatie.

Begrip tonen voor onze situatie. En meedenken met een acceptabele oplossing die ontstaan is door foutieve informatie die wij ontvangen hebben. Nu krijg ik echt het gevoel dat ze vinden dat wij maar gewoon tot maandag moeten wachten.

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Dave,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven in onze webshop.
Wij vinden het erg jammer om hier alsnog op te moeten reageren aangezien wij stiekem hadden gehoopt om dit samen te kunnen oplossen. Helaas heeft de levering van de eetkamertafel niet zijn vruchten afgeworpen en hier heeft onze klantenservice u persoonlijk zijn excuus aangeboden. De klantenservice heeft aangegeven dat de tafel eerder kwam maar dit was echter niet zo. Wij zijn afhankelijk van onze leveranciers en dit hebben wij u ook uitgelegd. U ging na het telefoongesprek tussen u en de klantenservice nog in overleg met uw partner om te kijken of u de bestelling nog wel door wou laten gaan, desondanks u al dagen van de grond at omdat er geen tafel was. Hierbij heeft de klantenservice netjes gewacht en nog geen tafel opgestuurd, het zou natuurlijk zonde zijn als de tafel al opgestuurd was en u wenste hem alsnog niet. Dan is het een ritje van niks ;)

Wij ontvingen op maandag een berichtje van u via de Whatsapp met de vraag waar uw tafel bleef, hierbij antwoordde de klantenservice dat wij netjes hebben gewacht op uw antwoord en dat wij nog niks verzonden hadden. Dit nam u niet voor lief en heeft de klantenservice alsnog met spoed de tafel verzonden zonder enige dank. Nu heeft u de tafel ontvangen en past hij eigenlijk toch niet in het interieur. Dit is natuurlijk geen enkel probleem, echter zitten hier wel kosten aan verboden zoals vermeld in onze webshop. U wenst hiervoor een korting te ontvangen die wij hebben aangeboden door het ongemak voor een volgende bestelling. Wij kunnen geen kortingen geven op de retourskosten, dit zijn inderdaad lelijke kosten die wij als bedrijf ook maken.

Wij vinden het erg jammer dat het zo heeft moeten lopen, wij hadden dit graag anders gezien. Wij zien graag uw retour tegemoet en halen hem dan graag af op uw gewenste dag.

Team Bauhauschairs!

Score voor Bauhauschairs.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man