Monique

niet goed. in de advertentie stond dat mijn bestelling direct leverbaar was. levertijd bleek oktober !!! Toen een andere keus gemaakt en ook dit bleek minstens 3 weken levertijd te hebben!! adverteer dan niet met 3 weken levertijd. betaalde geld zou direct terug gestort worden, nog niets gezien

Wat zeker goed is dat het meisje van de klantenservice (Milou) heel klantvriendelijke is

meld op social media gewoon als artikelen een langere levertijd hebben. reden voor bestelling voor mij was de snelle levering en als dit niet zo is, weet ik dat graag van te voren zodat ik zelf de keus kan maken en niet hoef te wachten tot mijn geld weer teruggestort wordt

Reactie Bauhauschairs.nl:

Beste Monique,

Wat spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent.
Wij hebben alles er even bij gepakt en nagekeken wat hier mis is gegaan.

U heeft destijds bij ons een salonset Kate besteld. Helaas hadden wij deze niet meer in voorraad en heeft het systeem ons in de steek gelaten om dit niet direct aan te passen. Er is dan direct een e-mail uit gestuurd dat het product niet meer leverbaar was en dat wij u graag wat anders aan wouden bieden. Hierin ging u niet mee akkoord en wenste het aankoopbedrag terug te ontvangen. Dit hebben wij dan ook direct gedaan, u kunt uw betaling vinden op Mollie Payments.

Onze excuus voor dit vervelende ongemak. Wij hadden dit graag anders gezien.
Mocht u nog interesse hebben in een van onze producten stuur ons gerust een mailtje wij bieden u graag een leuke korting aan.

Met vriendelijke groet
Team Bauhauschairs

Score voor Bauhauschairs.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw