De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Hetty Bakkum

Onze ervaring is bedroevend slecht!zo'n bedrijf mag eigenlijk niet bestaan.wij hebben eind augustus getekend voor 2 matrassen bij ons thuis,waar een consulent van het bedrijf langs kwam.binnen 2 dagen een e-mail gestuurd dat we er van af zien,en ons nog wat verder willen verdiepen.dat kon volgens het bedrijf niet want volgens hen waren er al kosten gemaakt.we moesten direct een aanbetaling doen van €378,anders zouden ze zelfs €500 claimen,zeiden ze.wij hebben dat bedrag helaas betaald,en toen kon de rechtsbijstandsverzekering niets meer voor ons betekenen.dus toen belden we dat we de matrassen dan toch maar wel bestelden,anders waren we de €378 kwijt.na 5 weken belden we maar eens de zaak op,wanneer de matrassen zouden komen.nou!die stonden nog steeds geannuleeerd!!ons vertrouwen was toen helemaal weg,en we dachten dat het maar bij annuleren moest blijven.op de bon stond ook geen beschrijving van het type matras,of de dikte.dus...wij zijn €378 kwijt aan deze oplichters.helaas waren wij te goed van vertrouwen!! Hetty Bakkum

Zou u dit bedrijf aanbevelen?

Nee

Score voor Batavia Boxsprings: 1/5