De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Schuurmans

Wij zijn zeer ontevreden , hebben in januari bed gekocht en nu in juni is het nog niet compleet . In week 4 gekocht en in week 19 eindelijk de bedden en nachtkastjes maar het zou in binnen8 weken geleverd worden dus een paar weken op de grond , vonden ze ook niet kunnen dus kregen we zolang een leen bed . Maar wat bleek het hoofdbord kon niet naar boven dus moest mee terug ,verlichting was kapot en glasplaat van nachtkastjes ontbrak .in week 23 werd beloofd dat op vrijdag alles geleverd zou worden . Nou eindelijk , maar wat gebeurde na weer bellen werd er gezegd nee vandaag niet we hebben geen vervoer. Ze zouden kijken wat ze konden doen en zouden in de loop van de middag terugbellen dat is dus weer niet gebeurd wij zijn er nu wel klaar mee en hopen dat andere goed nadenken voor ze met dit bedrijf in zee gaan tenslotte gaat het hier wel om ruim 8000 euro. O bijna vergeten het matras lijkt wel een houten plank zo hard is het maar om dit nu weer te laten maken dan ben ik bang dat ik het niet meer terugzie zolang duurt daar alles

Score voor Batavia Boxsprings: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee