Bastu.nl

Susanne Verberk, QueS Design

Top! Wij zijn ongeveer een jaar bezig geweest met de koop van een infraroodsauna en waren het helemaal zat! Overal krijg je een ander verhaal te horen, verbazend. De goedkope 'kant en klaar' sauna's, ieder heeft zijn eigen verhaal erover en het is allemaal snelle verkoop! Zelfs een sauna al besteld bij Fonteyn, die kapot, incompleet met verkeerde lampen etc etc geleverd werd. Echt je wordt bij deze grote jongens zo genept! Uiteindelijk door gezocht en zo kwamen we uit bij Bastu. Dit is waar we een jaar naar op zoek waren. De goede infraroodlampen, de service, klantvriendelijk, beste prijs kwaliteit verhouding en eindelijk een eerlijk verhaal! Echt alles top! Ik zit al een week in de infrarood en dit is 1 groot genot met de goede lampen! Voor ieder die dit leest...laat de grote aanbieders links liggen, ze zijn goedkoper, maar uiteindelijk totaal niet, goedkoop is duurkoop. Wij zijn ontzettend blij dat we vanuit Apeldoorn naar de showroom van Bastu in Roelofarendsveen zijn gegaan. Doe het mensen, een absolute aanrader als je een goede, echte infraroodsauna wilt!

Eerlijkheid, klantvriendelijk, meedenken, kwaliteit, goede prijs

Doorgaan zoals jullie nu doen!

Score voor Bastu.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Infraroodsauna