Kwaliteit montage
Snelheid reacties
Gemak maken afspraak
Informatie per e-mail

Wols

Na 2 keer eerder tot volle tevredenheid te zijn geholpen, ging er dit keer veel mis met de afspraak. De monteur kwam ruim een uur te vroeg terwijl daar de dag ervoor telefonisch over is gesproken met Sebastiaan. Tot 3x gesproken met monteur op za.ochtend.
Monteur gaf aan dat hij alvast wel aan het werk kon, maar bij aankomst moest de auto toch verplaatst. Intussen had ik mijn vrouw gebeld die daarvoor eerder naar huis gekomen is. Bovendien was de monteur alleen bereid tegen meerprijs de band van het reservewiel te wisselen ipv het wiel LA.
Ook vroeg hij of wij de oude banden wilden houden, terwijl daar door ons al verwijderingsbijdrage voor is betaald.
Afspraak stond om 12.00. Toen ik eenmaal thuis was 12.15, bleek de monteur al vertrokken. Kortom hij kwam zelfs niet op de afgesproken tijd, maar veels te vroeg !!
Volgende keer beter, anders betalen wij liever wat meer en gaan we eel naar de KwikFit.

Gemak, goeie webapplicatie (als die werkt!!)
Netjes geholpen door Sebastiaan.

Afspraken nakomen door monteurs. Monteurs moeten niet naar klant klagen dat de afspraak niet goed gepland is.
Als een klant vraagt om de band van het reservewiel te wisselen dan moet dit zonder meerkosten kunnen. In eerder geval (andere monteur) was dit geen probleem

Score voor BandenThuis: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Soort banden: 165/14