Kwaliteit
Website
Afspraak maken
Communicatie

Floris

Door niet passend gereedschap te gebruiken alle 20 wielmoeren beschadigd. Standaard sleutel pas door beschadiging niet meer

Reactie Bandenservicenumansdorp.nl:

Geachte heer Veen,
U heeft bij ons voor uw Ford Transit 4 nieuwe velgen gekocht. Tijdens uw bezoek hebben wij u er op geattendeerd dat uw wielmoeren in slechte staat waren, maar hier ging u niet op in. De wielmoeren van een Ford Transit zijn omhuld met een blikken omhulsel. Na verloop van jaren komt er vocht tussen het omhulsel en de wielmoer waardoor roest ontstaat en het omhulsel uitzet, waardoor de originele dop met maat 21 niet meer past en er noodgedwongen dop 22 gebruikt moet worden. Hierdoor ontstaat er wel wat schade aan de wielmoer, wat elke keer als de moeren los en vastgezet worden erger wordt. Dit was bij u ook het geval maar waarschijnlijk was het u nooit opgevallen, je kijkt ook eigenlijk nooit naar je wielmoeren. Wij hangen in elke auto welke bij ons weggaat een notitie om de wielmoeren na 50 km te controleren. Dit heeft u bij thuiskomst dan ook gedaan waardoor de schade aan de wielmoeren u opviel. Tijdens het contact wat wij hierna hadden hebben wij u ook aangeboden om langs te komen om te kijken of wij uit coulance nog iets kunnen doen, maar blijkbaar heeft u hier niet voor gekozen.
M.vr.gr.
Bandenservice Numansdorp

Score voor Bandenservicenumansdorp.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee