Siebe Suiding

Niet zo best.
Wat ook vreemd is dat een mailtje krijgt met het verzoek voor een review met een lachebekje en een droevig icoontje. Die laatste mag je niet aanklikken voor een review want dan wordt je direct terug gelinkt naar de badkamerwinkel en kom je hier niet terecht. Dus lachebekje aangeklikt om toch de kritiek te kunnen uiten. Volgens website alles voorradig en zou dus donderdag binnen komen. Nu is vrijdag om en kan mijn afspraak op zaterdag bij klant niet nakomen. Ik vermoedde al dat het niet goed ging komen. Klantenservice gebeld. Wagen is onderweg van groothandel. Op vraag welke vervoerder de levering ging doen het volgende antwoord: daar mogen wij geen uitspraak over doen. ?????
Op de vraag of de levering vandaag (vrijdag) nog komt werd bevestigend beantwoord.
Badkamer winkel wekt verkeerde verwachtingen bij klanten en daardoor ikzelf ook bij mijn klanten.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Siebe Suiding, wat vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring met ons hebt. Ik zie dat mijn collega al contact met je heeft opgenomen om je probleem te bespreken en een oplossing te vinden. Groetjes, Jasmijn

Score voor Badkamerwinkel.nl: 0.5/5