LW

Zeer teleurgesteld in de service van Badkamerwinkel. Normaliter schrijf ik nooit reviews, maar op het moment dat je ergens ruim 2000 euro uitgeeft en bij een probleem telefonisch te woord wordt gestaan alsof je een idioot bent dan vraag je er om. Beknopte beschrijving van situatie: op advies van de medewerkers Grohe drukplaten mee besteld en deze blijken bij installatie te klein te zijn. Mochten retour, moest ik wel zelf de juiste nieuwe bestellen en direct betalen in de webshop. Verkeerde retour gestuurd, nieuwe besteld en betaald. Geen restitutie ontvangen van retour, betaling bleek te zijn blijven hangen. Geen nieuwe drukplaten ontvangen, blijken na zelf te bellen te zijn vertraagd naar week 6.... Met andere woorden, wij hebben tot begin volgend jaar een incomplete toiletten. Badkamerwinkel denkt hierin niet mee en zegt simpel ''niet ons probleem''.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste LW, wat een vervelend misverstand. Ik ga er voor zorgen dat er iemand van onze service afdeling contact met je opneemt om dit op te lossen. Groeten, Jasmijn

Score voor Badkamerwinkel.nl: 0.5/5