Mo

Het product dat we bij de Badkamerwinkel hadden besteld voldoet niet aan de productomschrijving op hun website. Tot twee keer toe, op de website en in de specifieke productomschrijving, wordt aangegeven dat het product is uitgevoerd in chroom. Bij opening van de verpakking zag ik direct dat het product niet in chroom, maar in plastic is uitgevoerd. Volgens de Badkamerwinkel, die ik hierover heb gebeld, staat chroom gelijk aan plastic. Dus als ik binnenkort bij de Badkamerwinkel chromen kranen bestel, kan ik plastic kranen verwachten. Tot overmaat van ramp mag ik het product wel retourneren, maar dan op eigen kosten. Het komt erop neer dat de Badkamerwinkel op hun website op meerdere plekken onjuiste informatie kan publiceren over het product, ik op basis van deze informatie (dus te goeder trouw) dit product bestel en ik nu kosten moet gaan maken om dit product weer terug te sturen naar de Badkamerwinkel. Bovendien wil je toch als ondernemer dat de informatie die je met je klanten deelt, klopt?!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Mo, wat vervelend dat dit niet duidelijk was op de website. Goed dat u dit kenbaar maakt, zo kunnen wij namelijk onze service verbeteren. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt. Groet, Jasmijn

Score voor Badkamerwinkel.nl: 1/5