Backshop

Tevredenheid bezoek showroom
Snelheid levering en verloop bestelling

Joris

Overzichtelijke website met erg veel informatie die helpt om tot de juiste productselectie te kunnen kopen. Ik heb ook het gevoel dat ik eerlijk advies lees en geen commercieel verkooppraatje om de duurste modellen te promoten. De producten waarin ik geïnteresseerd ben, vind ik wel een fors prijskaartje hebben. Maar dat zijn helaas ook redelijk exclusieve producten (verticale precisie muis zowel links als rechtshandig te bedienen, volledig split (mechanisch) keyboard) waarvoor geen of weinig alternatieven beschikbaar zijn.

* De mogelijkheid om cookies niet te accepteren.
* Zeer gedetailleerde productinformatie, zowel specifiek (merk/type) als algemeen (waar moet je op letten bij een toetsenbord/muis, houding, etc).

* Prominenter vermelden dat prijzen ex. BTW zijn. Dat is voor particulieren wel zo fijn.
* Meer filtermogelijkheden bij de productselectie, bijv op merk. Ik moest alle toetsenborden langs en de voor mij interessante modellen van Kinesis in een nieuwe tab open om te kunnen vergelijken.
* Een optie om alle zoekresultaten ineens of meer resultaten op de pagina te tonen. Ik vond het onhandig om maar 9 producten te zien, te moeten klikken op ‘Laat meer producten zien’ en weer te scrollen voor de volgende 9 producten. En als ik na het bekijken van productdetails terug ging naar de lijst met producten, werden enkel weer de eerste 9 getoond en kon ik opnieuw herhaaldelijk op ‘meer producten’ klikken.

Score voor Backshop: 4/5
Zou u weer bij Backshop bestellen en/of bij anderen aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Kinesis Freestyle Pro