Ik heb de ervaring als prettig ervaren .

De testers vind ik erg prettig omdat je zo beter kan ervaren wat je wel en niet wilt gaan bestellen. Alleen vind ik het jammer dat je bv geen persoonlijke voorkeur kan aangeven waar je behoefte aan heb. Ik heb bv een zeer gevoelige huid met veel vlekken en heb gehoord van de DR Babor Repair en had daar heel graag een tester van gekregen ipv een bodylotion.
Mijn zusje heeft mij daarover verteld omdat ze daar namelijk al bij 2 bestellingen daar een tester van heeft gekregen en de creme is nog al prijzig en is daarom fijn om eerst te testen. Misschien is het een idee dat er aangegeven kan worden voor wat voor huid / problemen /overgevoeligheid/acne/vlekken/oudere huid de testers zijn. Dat lijd tot nieuwe aankopen.

mvg

Reactie BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl:

Hartelijk dank voor uw leuke review!
De extra's die u bijgeleverd krijgt zijn inderdaad niet zelf selecteerbaar. Máár u mag altijd in het vak 'vragen, wensen en opmerkingen' aangeven in welke producten u geïnteresseerd bent en waar u graag een proefverpakking van zou willen ontvangen. Dan proberen wij hier zeker aan te voldoen. Wij laten u graag kennis maken met al het moois van BABOR!
Hartelijke groet,
Team BABORwebshop

Score voor BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: