Ik vond het bestelproces zeer ingewikkeld. na meermaals proberen (op verschillende toestellen en via verschillende browsers), bleef de kortingscode die ik had ontvangen niet werken. ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice. zij waren zeer vriendelijk en hebben toenaangeboden om het bedrag van de eerste controlebeurt (waarvoor ik een kortingscode had), terug te storten. dit is intussen gebeurd, waarvoor dank.
Echter, ook de betaling verliep zeer moeilijk. ik kon niet met creditcard, bancontact, afterpay betalen (zie ook de verschillende geannuleerde bestellingen).
uiteindelijk heb ik met overschrijving betaald, en kon de bestelling op die manier wel geplaatst worden. Helaas, verscheen niet altijd de pop-up voor de extra's, en/of ben ik die bij mijn 4de (!) poging vergeten aanduiden, waardoor ik nu geen gratis pechverhelping en stickers ontvangen heb. dit vind ik zeer jammer, en ik hoop dan ook dat dit nog kan rechtgezet worden.
Bovendien werd ook de levering uitgesteld owv de verlofdag in België op 11/11. hier werd correct rond gecommuniceerd, maar helaas wel vrij laattijdig. wij hadden ons hier al op georganiseerd, en konden ons niet meer vrijmaken op de alternatieve data. Gelukkig kon het leveringsadres nog aangepast worden en kon ik mijn ouders inschakelen.
kortom, het bestelproces kon een pak vlotter. ik hoop dat de fiets wél aan de verwachtingen zal voldoen!

Score voor Babboe België: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht:
Evaluatie bestelling bakfiets