Goedhart

Helaas een zeer slechte ervaring. Via de chat is er door een medewerker een vervangend product genoemd als ik een Bosal fietsendrager zou kopen. Het zou de Pro-User SG2 zijn. De SG2 komt echter met een gratis oprijgoot.
Op de pakbon staat fietsendrager SG2 incl oprijgoot.

Tot mijn grote verbazing blijkt de oprijgoot er helemaal niet bij te zitten. Via de mail navraag gedaan, incl foto van chat en pakbon . Door dezelfde medewerker wordt beweert dat de gratis oprijgoot er niet bij hoort. Later wordt gezegd dat ik dan n duurdere versie had moeten bestellen. Dit is nooit in de chat gezegd.
Helaas geen goede oplossing gezocht op wat gezegd is via de chat en is de pakbon niet leidend. Toch heel apart als de pakbon aangeeft dat de oprijgoot erbij moet zitten.
Ik vraag me af wat klantenservice betekend in dit bedrijf.

nee

Duidelijke informatie mbt product en wat de klant moet bestellen, als er een vervangend product is.
Daarnaast is t wel zo klantvriendelijk om als er een iets geschreven is incl gratis oprijgoot en t staat op de pakbon, ondanks dat t anders bedoeld of geïnterpreteerd kan worden, de klant voorop staat en er niet ineens gezegd wordt: u had een duurdere moeten bestellen of hij is niet gratis.

Score voor Autovoordeelshop.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 53