Luki Taal en Veiligheid cursusen

Fantastisch geregeld heel professionele klantbenadering. Ik ben zelf autohandelaar dus ik weet dat je daar goede zaken doet. Zo moet auto verkocht worden!!! Nog een keer bedankt!!!

Peugot 308 1.6 hdi

A.Euverman

De ingang was moeilijk te vinden maar het ontvangst daarna excellent!

Volvo

XC60

Roshan & Demi

Geweldig klantvriendelijk klantgericht

Ford Puma

1.0 EcoBoost Hybrid Titanium X

Sam

Snel, vriendelijk en correct. Komen afspraken na, anno 2024 vind ik dit een unieke waarde van een bedrijf.

A3

Johann Bosch

Een zeer fijn autobedrijf met een zeer klantvriendelijke verkopers en garage personeel. De auto die ik daar heb gekocht is een Q2 1.4 benzine die fantastisch rijdt en die er van binnen en buiten... Een zeer fijn autobedrijf met een zeer klantvriendelijke verkopers en garage personeel. De auto die ik daar heb gekocht is een Q2 1.4 benzine die fantastisch rijdt en die er van binnen en buiten super uitziet. De auto werd als nieuw afgeleverd en ik ben zeer tevreden over dit autobedrijf!

Nogmaals dank voor de fijne afhandeling begeleiding bij het kopen van de juiste auto voor mij!

Q2

Fudoshin ryu

Ik kan niet anders zeggen dat vanaf het allereerste contact, alles vlotjes en netjes is verlopen!
Vriendelijk en behulpzaam.
Al met al een prima ervaring.

Audi A4 quattro

Anne de Haan

Goede service en vriendelijke en goeie uitleg.

Opel

Grandland

E.N

Van oriëntatie tot aflevering fijne communicatie. Fijne werkwijze met het supermarkt principe dus snel wisselende voorraad.

Zat een kleine kras op de velg maar dit hebben Hans en Bas...

Zat een kleine kras op de velg maar dit hebben Hans en Bas goed opgelost.

Zeer tevreden met auto Siero

A4

Nijmeijer

Prettig en goed te woord gestaan, mensen zijn makkelijk in de omgang en in het gesprek. Kortom een prima bedrijf om binnen te stappen, en om te kijken of je er zaken kunt doen.

VW

T roc

Ferry

Fijn en transparant bedrijf !!!

Hier heb ik mijn nieuwe bus gekocht.
De afspraken die ik met Roy had gemaakt zijn
Keurig na gekomen .Ook de besproken extra’s
Hele...
Fijn en transparant bedrijf !!!

Hier heb ik mijn nieuwe bus gekocht.
De afspraken die ik met Roy had gemaakt zijn
Keurig na gekomen .Ook de besproken extra’s
Hele Mooie Wielen , en het benodigde imperiaal is voor een zeer scherpe prijs door auto Siero geleverd en Kosteloos gemonteerd.
De auto is bij mijn super strak afgeleverd
Ook voor service achter af zijn ze goed bereikbaar!
Top bedrijf !!!

Mercedes