J. Dalm

De uitlaat die ik vier dagen na de bestelling geleverd kreeg (afgeleverd bij buren; zonder verpakking) was ernstig beschadigd; mn een erg grote deuk (ca 10 cm lang/1 cm diep) in de zijwand betekende dat het product gewoon afgekeurd was/moest worden. Daarnaast nog wat mindere deuken en beschadigingen.
Normaal een gevalletje van niet accepteren en terugsturen, maar omdat de buren zo vriendelijk waren om de uitlaat aan te nemen en ik niet opnieuw wilde wachten op een ander exemplaar heb ik de uitlaat gemonteerd.
Ik heb dus een ondeugdelijk product geleverd gekregen en dat moet als een wanprestatie getypeerd worden....
Ik verlang daarom enig financieel compensatie omdat het bedrijf mij een ondeugdelijke product geleverd heeft. Ik kan een en ander met genomen foto 's bewijzen.
Natuurlijk is het ondeugdelijk of deze beschadigde uitlaat bewust geleverd is, dan wel of de beschadigingen tijdens transport zijn veroorzaakt. Maar mi is het moeilijk een dergelijke grote deuk te veroorzaken.

de prijs was op zich oke (maar n iet voor een dergelijk afgekeurd product

Reactie Autoonderhoud.nl:

Een transport schade is altijd vervelend echter deze wordt altijd opgelost!. Maar de klant heeft geen contact met ons opgenomen of op een andere wijze contact met ons gezocht maar de uitlaat gewoon gemonteerd..

Score voor Autoonderhoud.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
uitlaat