Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Wij hadden 23-10-18 een VW Golf gekocht bij dit bedrijf, wij zijn heel vriendelijk geholpen door een medewerker van dhr Bakker.
Er is meerdere keren telefonisch contact geweest met de medewerker en dhr Bakker over de inruil prijs van onze auto.
Na enig onderhandelen hebben wij het koop contract getekend.
Op 24-21-18 worden wij gebeld door dhr Bakker en hij deelt ons mee dat de koop niet door kan gaan, de prijs die wij met zijn medewerker hadden afgesproken wordt door hem terug getrokken, na hier enige tijd over hebben nagedacht besloten deze reactie te schrijven.
Wij vinden het absoluut niet netjes hoe dhr Bakker heeft gehandeld, als zijn medewerker dan geen overeenkomsten mag sluiten tijdens zijn afwezigheid dan moet hij de deuren sluiten.
Ook heeft hij het gevoel een slechte deal te hebben gesloten is er in onze overtuigen een overeenkomst afgesloten die rechtsgeldig is wat voor excuses dhr Bakker ook bedenkt, dan maar sportief het verlies nemen.

Aspirant kopers pas op, je denkt dat je een aankoop heb verricht maar deze wordt als het dhr Bakker niet goed uitkomst zomaar geannuleerd.
Wij hopen dat zijn medewerker hier voor niet wordt geslachtofferd.

Aanvulling op mijn eerder geschreven review, hedenmiddag mochten wij een mooi boeket bloemen ontvangen van Dhr Bakker dit naar aanleiding van de gecancelde order.
Aansluitend dhr Bakker gebeld en verteld dat ik een eerdere review heb geschreven waarin ik de feiten toedracht precies heb omschreven en dat ik daar ook volledig achter blijf staan.
Desondanks mijn dank voor de bloemen uitgesproken waarna we nogmaals inhoudelijk over de kwestie hebben gesproken en ik nogmaals heb aangegeven dat ondanks een mogelijke negatieve deal voor hem ik toch mijn verlies zou hebben genomen voor zover er sprake is van een verlies.
Heb hem toegezegd een aanvullende review te schrijven en dit nogmaals te benoemen onder aanzegging voor de bloemen die wij liever niet hadden ontvangen.

Vriendelijke medewerker

Als er geen gekwalificeerd personeel is die overeenkomsten mag afsluiten geen vrije dag meer nemen meneer Bakker of de tent sluiten.

Reactie Autohuis Bakker:

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw review en voor het verduidelijken van uw standpunt. Zoals eerder vermeld in ons telefoon gesprek is dit de eerste keer in 20 jaar dat ik een order heb moeten annuleren. Niet netjes maar wel noodzakelijk.

Erwin Bakker

Score voor Autohuis Bakker: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 66
Afgenomen dienst: aankoop auto welke koop is geannuleerd door dhr Ba ...