Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

AHM Strik

Vorige week heb ik voor de tweede keer een auto gekocht bij van Mill. Hoewel ik niet echt in de buurt van Gorinchem of Dordrecht woon, heb ik weer voor deze dealer gekozen vanwege het complete plaatje. Vanaf het eerste contact in de oriëntatie-fase tot en met de aflevering en de aftersales, het was ook deze keer weer allemaal tip-top in orde. De professionele en kundige verkoopadviseur (dhr. Mehrali Coban) gaf mij het gevoel welkom te zijn en was accuraat op het moment dat ik vragen stelde. Een ander belangrijk pluspunt voor mij is dat ik steeds nauwkeurig in kan laten plannen wanneer ik voor een servicebeurt langs wil komen. De wachttijd is nagenoeg nihil en de auto is weer klaar op het afgesproken tijdstip. Enkele dagen nadat ik de nieuwe Opel had opgehaald, kregen we thuis een Bonsai-boompje, afkomstig van van Mill. Het bedrijf wil hiermee uiting geven aan hun streven om met hun klanten een sterke, goede en langdurige relatie op te bouwen en te onderhouden. Wat mij betreft houdt de relatie met van Mill nog lang stand. Voor dit bedrijf rijd ik graag een stuk verder van huis !

Kundige adviseurs, scherpe acties

Score voor Autobedrijf Van Mill: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja