Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

C. Brouwers

We waren op zoek naar een nieuwe Opel Corsa Black edition (kleur wit) en kwamen via internet bij van Mill terecht. Eerst gebeld met de vraag of de auto op voorraad was. We werden keurig te woord gestaan en er werd een afspraak gemaakt om deze later in de week te komen bekijken omdat hij niet in de showroom aanwezig was. Echter 10 minuten later werden we teruggebeld met de mededeling dat er een vergelijkbare auto (van een medewerker) wel bij het filiaal stond en dat we eventueel meteen konden komen kijken. Dus we zijn in de auto gestapt en naar Dordrecht gereden. We werden meteen geholpen door een vriendelijke verkoper. We voelden ons meteen op ons gemak. Geen gladde verkooppraatjes, maar een duidelijke uitleg zonder dat we ons verplicht voelden zaken te doen. We hebben echter meteen zaken kunnen doen omdat we voor ons gevoel een reƫel bod kregen voor onze oude auto. De koop was zo rond. Beide partijen tevreden. Meteen afspraken gemaakt over de levering en twee weken later konden we de auto ophalen. Ook nu weer heel prettig geholpen, duidelijke uitleg etc. Ze hebben voldoende tijd voor ons genomen om de auto goed af te leveren. De poetser was echter vergeten de pedalen schoon te maken, dit werd meteen nog even geregeld. Men vindt het belangrijk dat de klant 100% tevreden weg kan rijden met de nieuw auto.
Na enkele dagen is er tevens een attentie bezorgd op ons huisadres. Erg attent allemaal.
Tot nu geen negatieve ervaring met Van Mill. Wellicht komen we volgend jaar weer terug om onze auto in te ruilen.

Geen gladde verkooppraatjes. Vriendelijke verkopers.
Scherpe prijzen in vergelijking met andere bedrijven.

Score voor Autobedrijf Van Mill: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja