Kwaliteit
Presentatie
Showroom
Communicatie

H. van Es

Mijn ervaring met uw bedrijf is deze: Ik heb bij u een auto gekocht, een Fiat panda. Tot mijn spijt ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn bezoek aan uw bedrijf tot een grote teleurstelling is geworden. De vertegenwoordiger die mij te woord heeft gestaan heeft mij zeer onvoldoende geinformeerd over de Fiat Panda voor wat betreft het verleden van de auto. De achterzijde heeft een behoorlijke reparatie ondergaan en er waren een aantal plekken die gedeukt en beschadigd waren. Daarover heeft de vertegenwoordiger mij niet over ingelicht. Het afleveren van de wagen was ook dik onvoldoende , niet schoon en vol vlekken. De vertegenwoordiger had haast bij aflevering om weer zo snel mogelijk naar binnen te gaan, wat mij opviel. Conclusie is dan ook dat ik zeker niet van plan ben om uw bedrijf bij anderen aan te bevelen.

zie ervaring met uw bedrijf.

Reactie Autobedrijf Bert Wieten:

Beste H. Van Es,
Bedankt voor het invullen van uw review. Wij vinden het teleurstellend via deze weg te moeten lezen dat u niet tevreden bent met de aflevering van uw auto. Wij herkennen ons niet in het feit dat de auto niet schoon is. Ons poetsbedrijf levert altijd goed werk. Graag nodigen wij u uit voor een gesprek. Zou u telefonisch contact met ons op willen nemen 038-4212128

Score voor Autobedrijf Bert Wieten: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: