Autobanden Prijsvechter

Autobanden Prijsvechter Ook benieuwd naar feedback over de webshop Autobanden Prijsvechter? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3775
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Autobanden Prijsvechter met 8.9/10. Gebaseerd op 3775 ervaringen.
Onvoldoende (4/10)
Goed (8/10)
Prima (7/10)

Beoordeling

Autobanden Prijsvechter 1 beoordeling
Kop
Goed (8/10)
Kop

Het bestellen ging eenvoudig en de site werkt gemakkelijk. Ook het feit dat je meteen een montagepunt kunt kiezen is een groot pluspunt. De banden werden snel geleverd naar het montagepunt. Het was alleen jammer dat het montagepunt niet op de hoogte werd gesteld voor wie de banden bestemd waren, dus moesten ze wachten tot ze door mij gebeld werden. Na anderhalve week wachten op bericht belde ik dus zelf maar naar het montagepunt en kreeg te horen dat ze op mijn telefoontje zaten te wachten. Dit scheen vaker voor te komen, dat ze banden ontvingen zonder dat ze wisten voor wie. Dit is toch wel een verbeterpuntje denk ik.

Wat vond u het zwakste punt in onze webwinkel en zou u ons adviseren om aan te passen.

Zie mijn eerdere opmerking

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Kop.

Spijtig te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over onze informatie verschaffing aan het montagepunt.

Wij vinden dit wat vreemd, aangezien het montagepunt van ons direct bij het verzenden van de order, alle klant, order en bestellingsgegevens krijgt per email.

Montagepunt weet dus welke banden er komen en voor wie deze zijn.

Vervolgens staat er bij levering het ordernummer op de sticker. Deze is ook aangemeld.
Het lijkt erop dat het montagepunt dan hun email niet goed checkt of de sticker niet goed leest.

Wij zullen het montagepunt nogmaals instrueren.

Onze excuses voor het ongemak.

Etienne
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw

Het bestellen ging eenvoudig en de site werkt gemakkelijk. ook het feit dat je meteen een montagepunt kunt kiezen is een groot pluspunt. de banden werden snel geleverd naar het montagepunt. het was alleen jammer dat het montagepunt niet op de hoogte werd gesteld voor wie de banden bestemd waren, dus moesten ze wachten tot ze door mij gebeld werden. na anderhalve week wachten op bericht belde ik dus zelf maar naar het montagepunt en kreeg te horen dat ze op mijn telefoontje zaten te wachten. dit scheen vaker voor te komen, dat ze banden ontvingen zonder dat ze wisten voor wie. dit is toch wel een verbeterpuntje denk ik.

Bedrijfsinformatie

Met de Autobanden Prijsvechter site is onze doelstelling de laagste prijs voor banden te bieden en toch een goede service te leveren.
Adres
Graaf Engelbrechtstraat 7