Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Marc van Hout

Mijn ervaringen met Aswa keukens zijn buitengewoon goed te noemen. In 2013 mijn keuken gekocht en laten plaatsen door Aswa en iedere dag nog met mega tevredenheid en een grote trots geniet ik van mijn keuken. Ik heb het huis verkocht en ben in een project gestapt waarbij een andere voorkeursleverancier is aangewezen. Ik heb dat vanaf mijn eerste contact in de showroom weken geleden gelijk gemeld maar zonder enige twijfel is men (in ons geval Ronald de Wit) met ons aan de slag gegaan om te kijken wat het beste bij ons past en van wat voor soort keuken wij gelukkig worden. Met in het achterhoofd het idee dat het lastig wordt om in de prijs mee te kunnen in verband met de zogenaamde cheques die worden gebruikt bij nieuwbouw zijn wij wederom fantastisch geholpen en hebben we weer een heel goed advies gehad. Helaas was het prijstechnisch door de cheque een te groot gat om bij Aswa af te nemen, maar deze review is wat mij betreft bedoeld om iedereen te laten weten dat als je een keuken nodig hebt je minstens bij Aswa geweest moet zijn voor een goed advies en een mooie keuken voor een goede en eerlijke prijs.

Creativiteit in het ontwerp en het deskundige advies van de mensen die jarenlange ervaring hebben en eigenlijk op ieder gewenst moment klaar staan voor je

Score voor ASWA Keukens: 5/5
Beveel je ASWA Keukens aan? Ja