AstroVac

Informatie op de website en het bestelgemak
Snelheid levering en de informatie over het verloop van de order

Menno nieuwpoort

Weinig empatisch bedrijf, na 11 jaar hield de centrale installatie er mee op. Na overleg maar nieuwe besteld (best wel snel na 11 jaar niet heel intensief gebruik). Na installatie nieuwe installatie bleek metalen ring van stofzuigerslang niet te werken. Monteur er weer bij. Bleek dat na schoonmaken met wd40 de slang alsnog werkte. Waarschijnlijk apparaat voor niks vervangen. Na verzoek om enigszins coulance in het aankoopbedrag nul op rekest. Conclusie slecht advies, ondeugdelijk product en starre aftersales. Voor mij geen astrovac en geen dijnsen multitrading meer.

Reactie AstroVac:

Geachte heer Nieuwpoort,
Dank voor uw feedback. Een kleine toelichting onzerzijds is wellicht op zijn plaats. U heeft ons nl. gebeld met de vraag wat de prijs was van een nieuwe stofzuigunit, omdat de huidige stofzuigunit het begeven zou hebben.
Na levering en ingebruikname heeft u ons weer gebeld, met de mededeling dat het nog niet in orde was. Wij hebben de servicemonteur diezelfde dag teruggestuurd om het euvel te verhelpen. Dit euvel had niets met de stofzuigunit van doen. Op basis hiervan bent u tot de conclusie gekomen dat de stofzuigunit wellicht niet vervangen had hoeven worden en heeft u om korting op de aanschafprijs gevraagd. Begrijpelijk, echter wij hebben uw verzoek niet gehonoreerd omdat de kosten die u heeft gemaakt voor het vervangen van de stofzuigunit geen gevolg waren van een materiaalfout, inschattingsfout o.i.d. Anderzijds hebben wij u uit coulance overwegingen ook geen kosten in rekening gebracht voor het extra bezoek van de servicemonteur.
Luc Kortenhoeven
AstroVac centraal stofzuigsysteem
Retraflex slang opbergsysteem

Score voor AstroVac: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Astrovac mk25